چطور بدون VPN نیز در امنیت بمانیم

ناشناس ماندن در حالیکه در اینترنت گشت و گذار می کنید آسان نیست. مهاجمان و سازمان های دولتی شبیه به هم فعالیت های شما یا هویتتان را پیگیری می کنند. به تازگی ذهن مردم با این واقعیت که امروزه هیچکسی بر روی اینترنت امن نیست. اخیرا  Ashley Madison Hack بیش از 37 میلیون کاربر را در معرض خطر قرار داده. اکنون این یک مقدار متناوب است. این نشان می دهد که مردم چطور ار هویت خود محافظت می کند و درحالیکه در اینترنت به گشتن می پردازند ناشناس باقی می مانند.

anonymous-vpn-1

 

تروریسم سایبری یکی از بزرگرتین تهدیدات در قرن 21 است، نه بخاطر اینکه می تواند کل اقتصاد را هدف قرار می دهد، اما به این دلیل که می تواند زندگی مردم را بیش از یک حمله تروریسی سنتی تحت تاثیر قرار دهد و نابود کند. گفته می شود، رفع 100% حمله مهاجمان مشکل است . به این دلیل است که می خواهیم به شما کمک کنیم تا کاملا یا تقریبا کامل ناشناس بمانید.

سیستم های عامل ناشناس

در اینجا سیستم های عاملی وجود دارند که می توانند از طریق رسانه های قابل حذف شدن هر زمانی که سیستم شما روشن شود راه اندازی شوند. Linux Live Distro یک مثال برجسته از این طبقه از سیستم های عامل است. Live OSes like Tails روی حریم خصوصی و امنیت کاربران تمرکز دارد، بنابراین آنها روش خوبی برای ناشناسی آنلاین است. همچنین شما می توانید حتی از Virtual Machines یا حتی بهتر Live OS روی Virtual Machine استفاده کنید تا به نتیجه بهتر برسید.

Tor

مرورگرهای فعال Tor به عنوان مرورگرهای ناشناس معرفی شده اند. شما تنها نیاز دارید که مسیر شبکه Tor را وارد کنید و ترافیک از طریق گره های تصادفی Tor هدایت می شوند و به ناشناس ماندن شما کمک می کند. استفاده از Tor منحصرا، هرچند یک گزینه فوق العاده نیست با اینکه می تواند به خوبی دور بزند اما به شدت سرعت را کاهش می دهد. اتصال به آن با سیستم عامل های ناشناس می تواند ایده خوبی باشد.

خودداری از استفاده از گوگل

گوگل یک موتور جستجو است که هیچ کسی نمی تواند بدون آن کاری انجام دهد، فقط این یکی از بزرگترین تهدیدات حریم خصوصی نیز است. گوگل موقعیت مکانی و هویت شما را ردیابی می کند و یک دشمن بزرگ برای ناشناس ماندن آنلاین است. در عوض، شما می توانید از موتور جستجوی DuckDuckGo استفاده کنید. نتیج جستجوی آن به گستردگی گوگل نیست، اما شهرت خوبی در حفظ حریم خصوصی بدست آورده است.

از کارت های اعتباری استفاده نکنید

کارت های اعتباری، به غیر از خطر اینکه مهاجمان اطلاعات مالی شما و تمام موجودی بانکی شما را سرقت می کنند، یکی از بزرگترین و راحت ترین راه ها برای پیگیری موقعیت مکانی و هویت کاربر هستند. حتی سرویس هایی مانند PayPal از طریق یک حساب بانکی هدایت شده است. بنابراین به گزینه های پرداخت ناشناس مانند bitcoin بچسبید.

استفاده از روش های اتصال ناشناس

خرید VPN

خرید VPN یکی از این راه هاست. اتصال از موقعیت های مکانی و شبکه های مختلف راه ساده ای برای جلوگیری از یافتن موقعیت مکانی جغرافیایی کاربر است. شما همچنین می توانید دستگاههایی استفاده کنید که به طور خاص برای این منظور ساخته شده اند مانند ProxyGambit. این می تواند شما را به مقصدتان از طریق یک شبکه که میلیون ها مایل دورتر از سیستم شما است از طریق پل GDM تونل وارونه متصل کند. خرید VPN را میتوانید همانند خرید کریو در parsvpn.online انجام دهید.

نتیجه گیری

حریم خصوصی حق همه است، بنابراین منصفانه نیست کسی مجبور به مبارزه در مقابل آن باشد. اما در این سال ها که جنایات سایبری چنان شایع است، ضروری است که ناشناس باقی بمانید که در نتیجه روش های بحث شده در مقاله مطرح شده اند. شما می توانید از این روش ها برای تقویت  بیشتر گارد خود استفاده کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online