با VPN کریو سایت های مسدود شده را باز کنید

این پست به معنای واقعی برای افرادی است که با دیدن پیغامی که می گوید ” این وب سایت در منطقه شما در دسترس نیست” واقعا نا امید شده اند. آرامش خود را حفظ کنید زیرا در حال حاضر رفع این موانع کار سختی نیست. در واقع، برای باز کردن این وی سایت ها شما باید روش هایی استفاده کنید تا وب سایت هایی که برای دسترس شما مسدود شده اند را فریب بدهید.

چطور می توانم وب سایتهای مسدود شده را باز کنم؟

محدود کردن دسترسی کاربران به پلت فرم های رسانه های اجنماعی و دیگر سرویس های اینترنت شامل ورزشی، بازی و … در حال متداول شدن در بیشتر موسسات و سازمان ها است. در آن روی سکه، محدودیت های جغرافیایی واقع بر وب سایت های عمومی در حال حاظر دردسری برای دوستداران سرگرمی ها است. در تمام این چنین موقعیت هایی یک کاربر ممکن است نا امید بشود اما ما پیشنهاد می کنیم آرام بمانید زیرا رفع محدودیت دسترسی به وب سایت ها امروزه مشکل بزرگی نیست.خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online یکی از این روش هاست.

در حقیقت، فن آوری هایی مانند SmartDNS، Proxy و VPN طراحی شده اند تا وب سایت های مسدود شده را باز کنند. اما ممکن است این سوال پیش آید که کدامیک بهتر است؟ اجازه بدهید تا موضوع را روشن کنیم. SmartDNS و پروکسی ها به شما کمک می کنند تا محدودیت ها را دور بزنید و دسترسی به وب سایت ها در هر جایی را برای شما امکان پذیر می سازند اما بدون رمزگذاری یا تغییر IP شما این کار را انجام می دهند. در حالیکه VPN یک ابزار حفظ حریم خصوصی کامل است برای باز کردن وب سایت هایی که به صورت ناحیه ای مسدود شده اند. VPN آدرس IP واقعی شما را با یک IP غیر واقعی جایگزین می کند و به شما تونل رمزگذاری شده امنی می دهد که شما می توانید همه محدودیت ها که از گشت و گذار آزادانه شما در اینترنت جلوگیری می کند را دور بزنید.

با VPN وب سایتهای مسدود شده را باز کنید

vpn-purchase-prices

 

یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN یک گشاینده وب سایت های مسدود شده است. VPN بهترین ابزار امنیتی و حفظ حریم خصوصی است که وجود شما بر روی اینترنت را پنهان می کند و کلیدی برای دسترسی برای همه وب سایت های مسدود شده یا سرویس هایی که در کشور شما محدود شده اند را فراهم می کند.

اگرچه، SmartDNS و پروکسی سرعت اتصال بالاتری به خاطر عدم رمزگذاری نسبت به VPN می دهند اما اگر بخواهید یک اتصال امن ایجاد کنید، ما ب کاربران پیشنهاد می کنیم که بهترین نرم افزار های VPN را که زیر ذکر شده و کمترین تاثیر را در سرعت دارند انتخاب کنید.

لیست بهترین ارائه دهندگان زیر را بررسی کنید و جهان اینترنت را با آزادی کامل کشف کنید!

باز کردن وب سایت های تحت فیلتر های شدید

بیشتر کشورها سانسورهای گسترده برای شهروندان خود دارند که ممکن است به آسانی بتوان آن را “قفس دیجیتالی” نامید.

همانطور که در مورد شهروندان چین است. مردم بی گناه آنجا تنها مجاز به استفاده از سرویس های میهن خود دارند. اما برخی از کاربران باهوش اینترنت که علاقمند به سرویس های جهانی مانند Facebook، YouTube، Twitter، Gmail و Yahoo هستند، از فایروال ها می گذرند و وب سایت ها را با ابزار کارامدی که VPN یا کریو نامیده می شوند، باز میکنند.

سانسورهای شدید تنها در مورد چین وجود ندارد بلکه کشورهای دیگری مانند روسیه، ترکیه و ایران نیز به این فیلترها تکیه دارند که وب سایت های عمومی و مورد تقاضا را سانسور کنند. بنابراین اگر شما در میان آنها هستید، از نرم افزارهای VPN برای رفع محدودیت آن سایت ها استفاده کنید.  و خرید VPN کریو راحت ترین راه دستری به VPN  میباشد.

باز کردن وب سایت های مسدود شده روی شبکه

این یک اعتقاد عمومی است که سازمان ها مانع دانش آموزان بشوند از اینکه به سایت های بازی یا اجتماعی در ساعت مدرسه دسترسی یابند تا جلوی هدر رفتن زمان آنها را بگیرند. برای این منظور، مدیران IT فایروال ها فیلترها را برای جلوگیری از دسترسی دانش آموزان روی وب سایتها از جمله وب سایت های آنلاین بازی یا وب سایت های اجتماعی مانند Facebook، Twitter، WhatsApp،  Instagram، YouTube راه اندازی می کنند.

از این رو اگر شما با این چنین محدودیت هایی روبرو  شدید و خواستید وب سایت ها را باز کنید هیچ چیزی بهتر از فن آوری VPN نیست. VPN شما را با پروتکل های رمزگذاری شده ناشناس و امن نگه می دارد.

نتیجه گیری

بازگشایی وب سایت ها محدود شده امروزه کار بزرگی نیست و مردم باهوش تر هستند و بر آخرین فن آوری ها مانند محدودیت های منطقه ای دسترسی به اینترنت غلبه می کنند. در کنار فن آوری های رفع محدودیت مانند SmartDNS  و پروکسی، VPN بهترین گزینه است.

بنابراین اگر یک VPN داشته باشید همه نگرانی شما در مورد دسترسی به وب سایتهای محدود شده بصورت منطقه ای برطرف می شود. پس اگر یک VPN خوب انتخاب و خرید کریده کرده اید و یا خرید کریو را انجام داده اید برای داشتن تورنت امن و گشت و گذار امن در این اینترنت شانس دارید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online